سقوط به قعر جدول فاسد ترین نظامهای دنیا!

این بخشی از سخنرانی افتتاحیه محمد شریعتمداری، معاون اجرائی روحانی در کنفرانسی به نام «پیشگیری از تقلب و سوءاستفاده های مالی» است!
در جملات بالا بجای کلمه «ایران» نظام جمهوری اسلامی و بجای «تقلب و سوء استفاده» دزدیهای نجومی آیت الله های میلیاردر را قرار بدهید تا معلوم شود مشکل کجاست! در این بساط غارت و چپاول همه دار و دسته های حکومتی، از بیت رهبری و خانواده رفسنجانی تا عسگراولادیها و ناطق نوریها و واعظ طبسی ها و غیره و غیره شریک جرم و هم پرونده اند. هر از چندگاهی اسم و پرونده ای از پادوهائی نظیر مه آفرید امیرخسروی و بابک زنجانی رو میشود و قبل از اینکه کار بجاهای باریک بکشد سرو صدایش را میخوابانند. آنچه اما همچنان ادامه دارد غارت و چپاول هر چه بیشتر اموال مردم و ثروتهای جامعه بوسیله آیت الله های میلیاردر است.
جمهوری اسلامی با سرعت به قعر جدول دولتهای فاسد دنیا در حال سقوط است. راه نجاتی برای رژیم فاسد و رسوای حاکم متصور نیست اما برای جلوگیری از سقوط جامعه به قعر فقر و بی تامینی اقتصادی باید حکومت تا مغز استخوان فاسد جمهوری اسلامی را بزیر کشید. اخیرا روحانی در یک سخنرانی بمناسبت فرار سیدن سال نو گفته است: «ما برای سال آینده کمربندها را باید محکمتر ببندیم ما باید برای اجرای چارچوب اقتصاد مقاومتی … تلاش و کوشش کنیم.»
بله باید در سال تازه کمربندها را محکم بست اما نه برای اجرای اقتصاد مقاومتی، نه برای ریاضت کشی اقتصادی، بلکه برای بزیر کشیدن نظام چپاول و مفتخوری اسلامی!

بیان دیدگاه